První boss byl daný, a jak bývá zvykem, svojí obtížností nezabral více než jeden pull. Poté nám Blizzard nadělil možnost si vybrat. Každý, kdo již testovat dotyčné bosse na Mythic v betě, si zvolili cestu Twin Ogron --> Brackenspore --> Tectus --> Ko'ragh --> ... První zmíněný výrazné rozdíly abilit oproti nižším obtížnostem nemá. Následující měl akorát tendence, kromě náhodného faktoru umístění vlny, houby, kytky a vlastně téměř všeho, taky zpříjemnit zážitek z progressu healerům a tankům. Brzy jsme stáli před Tectusem, který sice vypadá obtížně, ale stačí něco málo cíleně umístit jak skály, tak vlny. Naším současně posledním zabitým bossem, který je spíše o DPS, koordinaci a dalších speciálně absorbovacích mechanikách, je Ko'ragh. Jeho kuličky plné Mind Controlu, damage do raidu a absorbu, který lze prorazit pouze magickými údery. Finále toho fightu nabízí fakt, že životy bosse lze snížit už jenom physickými útoky, a tak většinou fight končí s pár přeživšími - (většinou) melee DPS a tankem.

Po Ko'ragovi nás čeká finále v podobě Butchera a Imperatora, který bude dle mého názoru ještě obtížný konec. Videa z killů se všemi PoV budou do konce aktuálního resetu.
Dále bych rád upozornil na nábor, který se klasicky týká všech class a speců. Hledáme především hráče, kteří rozumí své classe, jsou schopni splnit 5+/7 raidovacích dnů při progressu a mají dobrou iniciativu vůči guildě. Přihlášky můžete posílat na apply@embody-gaming.com .