Balance - First Impressions

Moderátor: Rikkuu

Rikkuu
Příspěvky: 103

Balance - First Impressions

Příspěvek#1 » 20 srp 2014, 10:08

Zdravim, v zadnem pripade se nejedna o nejaky na 0,1% rozdily vypocitany theorycrafting post, spise takovej pseudo blog post o tom jak to mackat a co si myslim ze mi na bete nejvice fungovalo.

Zatim mi nejlepe vychazela kombinace incarnation/stellar flare, vzhledem k tomu ze nerfovali Force of Nature asi byl tento talent superior, ale co se tyce treba testovani butchera, coz je for all intents and purposes v podstate dummy fight, me ty stromy i pri idealnim pripade (procnuty trinket do max solar eclipse) davaly neco okolo 4% total dmg, coz mi prijde docela underwhelming. Na twin ogrons jsem zkousel Balance of Power, ale je to debatable, na multi target vypada stellar flare superior.

Opener (reviewed aby lepe vyhovoval trollovi):
1. prepot, precast stellar flare (SF ma nejvetsi benefit z eclipse, kdyz je zacastena uprostred)
2. Starsurge (SS) (buffne nasledujici casty starfiru, a nebude se wastovat berserking spendovanim GCD na SS)
3. Celestial Alignment (CA)
4. Dotky
5. Incarnation
6. SS + 2x SF // SS + 2x SF // Stellar Flare tesne pred koncem CA//
7. Castit starfire (cca 2x nez jsme tesne pred lunar peak)
8. Starsurge tak 1 sec pred lunak peak
9. 2x SF + Moonfire (melo by se vlezt do tech 5 sec pri peak)

Rotace:
1. Dotky

Jsou takovy 2 argumenty pro to jak managovat dotky (u kazde dot class ted existuje takova slabsi verze warlocke Pandemic, kdy pri refreshi dotky drive nez skonci se 30% její duration pricte do celkove duration)
a) nahodit dotku hnedka na zacatku eclipse, a pak ji refreshnout pri PEAK (eclipse value se snapshotuje jako jedina vec), tato dotka ale zabira o 1 GCD navic (a pri urcitym low haste levelu je mozny ze se nevleze 2x starfire/ 3x wrath do peak), protoze je potreba ji hazet 2x pri kazdym cyklu, ale zase ma 100% bonus z eclipse
b) nahodit dotku na zacatku eclipse, a pak ji refreshnout kdyz eclipse se vraci zpatky (nekde okolo 65% effectivness) a dotka takto vydrzi do dalsi eclipse a staci ji refreshnout pomoci pandemic jednou kazdej cyklus (uvolneny GCD, ale slabsi dmg dotky)
2. Pouzivani starsurge (starsurge buffuje 2 casty starfire nebo 3 casty wrathu)
- lunar a solar peak trvaji 5 sekund, takze v pripade lunar by se mel strelit starsurge tak aby se vesly 2 casty starfire do peak, tzn timeline vypada nejak takto : SS -> SF1 zacatek castu -> zacatek peak -> SF1 konec castu -> SF2 zacatek castu -> SF2 konec castu -> konec peak
v pripade solar solar to funguje stejne, akorat je tam potreba vesrat 3 casty, ale wrath ma mensi cast time takze to jde.

Pouzivani CD
- treba davat pozor aby se treba 10 sec pred dobehnutim CD nadotkovalo vsechno mozny i nemozny, aby pak jak se pusti CD to vsechno zacalo tikat jak zbesily...ale to neni moc rozdilny od ostatnich class

Multi target/AoE
Stejny pravidlo jak na live, drzet stellar flare a alespon jednu z dotek na vsem co vydrzi alespon treba 10 sekund zivy, blby je ze nelze si urcit na kterym targetu budou 2 dotky a na kterym budou 3 dotky, kvuli cyklovani eclipse
Konecne nam pridali taky AoE, napr beastlord nebo nadrazi, tam lze udrzovat temer 100% uptime starfallu (starfall tedka nove hituje VSECHNY targety kazdou sekundu po dobu 10 sekund), resulting v treba 40% dmg podilu ze starfallu a vice nez obstojnou dmg
Koukal jsem na nejaky logy, a nekteri pouzivaji STARFALL i na single, pravdepodobne kdyz maji "moc" chargu shooting stars. Casem pridam update.

Co se tyce statu, tak blizzard nam vnutil mastery, ktery taky zatim jedu, na AoE si myslim ze mastery je hodne dobry, obzvlast pokud to pekne vychazi s Lunar Peak...
Existuje ale hodne argumentu pro to proc by haste mohlo byt taky nejlepsi, napr vice silnejch castu na konci eclipse apod, ale to mozna bude otazka az vyssich iLVL
CRIT odesel hodne do pozadi, protoze sou nerfly shooting stars
pro Mastery jednoznacne hovori fakt, ze se snapshotuje dotka podle stavu eclipse, cili vic mastery je naprosto flat % increase dmg vsech dotek zadny dynamicky zmeny a jinej bullshit... proto imho pokud bude nejakej trinket na proc nebo jeste lepe na USE mastery, tak neohlizet zpatky a vysomrit asap



zkusim tento post obcas rozsirit o novy poznatky, a pokud me scatha vyslysi tak aji trosku lepe odsadit odstavce apod, coz zatim nejde

EDITED 13.9.2014
Naposledy upravil(a) Rikkuu dne 20 srp 2014, 10:28, celkem upraveno 2 x.

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#2 » 20 srp 2014, 10:20

reserved

10char

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#3 » 02 zář 2014, 09:50

How are you guys feeling with Balance Druids? havent heard anything recently in any feedback etc!
Generally OK. Might be a bit strong on the multidotting damage.

translation = nerfnem dotky timpadnem single target pude do kytek a multi target bude balanced...
balancing like blizzard

was fun while it lasted

Uživatelský avatar
Maxeek
Příspěvky: 96

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#4 » 12 zář 2014, 04:00

Expils nějak víc na betě? Jakej z toho máš pocit?

Jsem teď v MoP doexpil 3tího druida na 90ku za sovu poprvé a nějak mi přišlo, že to byl větší pain než ty 2 kitty předtim.
Zase ve WoD už to nemá tak extrémní hp a je to celkem svižné, si říkám, že by možná byl i bonus si ještě rychle poskládat soví gear, hlavně vzhledem k upgradům za mince.

Kočku až do 100ky zatim hodně táhne legendary cloak, pokud ho nenerfly. Jak to procuje u sovíka?

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#5 » 12 zář 2014, 09:13

Maxeek píše:Expils nějak víc na betě? Jakej z toho máš pocit?

Jsem teď v MoP doexpil 3tího druida na 90ku za sovu poprvé a nějak mi přišlo, že to byl větší pain než ty 2 kitty předtim.
Zase ve WoD už to nemá tak extrémní hp a je to celkem svižné, si říkám, že by možná byl i bonus si ještě rychle poskládat soví gear, hlavně vzhledem k upgradům za mince.

Kočku až do 100ky zatim hodně táhne legendary cloak, pokud ho nenerfly. Jak to procuje u sovíka?


covece neexpil sem ani trochu, tak nejak nemam na expeni chut, snad budu mit dovolenou, a vzhledem k planu vypousteni raidu si to asi vklidu vyexpim first hand

trosku me serou ty dotky, ze v podstate klasicky zpusob ze bezis a dotkujes moby asi nebude mozny, ale premyslel jsem o necem jako ze bys jel Euphorii/Soul of the forest, a starsurge/2x sf a mob by mohl bejt dole, nevim mozna neco malo vyzkousim,

no a nebo jet nature´s vigil a aoe pres starfall, starfall je strong jak hajzl

Uživatelský avatar
Maxeek
Příspěvky: 96

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#6 » 12 zář 2014, 11:04

Jo ten starfall byl dost op i takhle s premade charem, co jsem zkoušel, ale je fakt, že tehda jsem k tomu měl ještě nenerflý dotky.

Na co se to vlastně jede ve WoD? Na tu mastery? Teď to jedeš na crit ne?

Rikkuu
Příspěvky: 103

Příspěvek#7 » 12 zář 2014, 11:38

Sry ale ptas se v postu kde je napsaný jak to jedu, jak to jedu? :)))))
A pokud myslis live tak jedu 15000 crit a pak mastery

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#8 » 13 zář 2014, 18:52

edited opener,

zacinam si trosku pohravat s myslenkou mastery > haste > crit

protoze shooting stars procuje vice nez dost i s 15% critem, malokdy se stane ze na peak nemam charge
mastery je nobrainer, to jedu uz i na live na ukor trochy critu
a haste umozni vmestnat vice silnejsich castu do peaku, a primo jde ruku v ruce s mastery tim padem

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#9 » 02 říj 2014, 08:33

yea, balance nerfed, warlock boosted

sounds FUCKING LEGIT...

i´m so done with this shitgame

Rikkuu
Příspěvky: 103

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#10 » 30 říj 2014, 14:28

Druid (Forums / Skills / Talent Calculator)

Starfall’s damage has been increased by 75%.
Starfire’s damage has been increased by 25%.
Starsurge’s damage has been increased by 25%.
Wrath’s damage has been increased by 25%.


holy fucking buffs

Uživatelský avatar
Terezka
Příspěvky: 184

Re: Balance - First Impressions

Příspěvek#11 » 31 říj 2014, 15:07

Rikkuu píše:Druid (Forums / Skills / Talent Calculator)

Starfall’s damage has been increased by 75%.
Starfire’s damage has been increased by 25%.
Starsurge’s damage has been increased by 25%.
Wrath’s damage has been increased by 25%.


holy fucking buffs


Better nerf sova.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron

Přihlásit se  •  Registrovat