Death knight's guide 6.0

Uživatelský avatar
Quett
Příspěvky: 84

Death knight's guide 6.0

Příspěvek#1 » 16 říj 2014, 14:14

Spolu s 6.0 přichází několik změn pro DK a také pro způsob, jak je tato classa hrána. Tento topic se zaměřuje především na tyto změny a vysvětlení jak ovlivňují gameplay.

----------------------------------------------------
Změny abilit
Několik abilit prošlo změnami, jiné byly zrušeny. Nebudu uvádět veškeré změny, na to doporučuji si přečíst officialní patch notes. Proberu věci, které ovlivňují gameplay jako takový.

Horn of Winter
- sice nebyl zrušen, již ale negeneruje runic power
- není tudíž důvod nadále používat v rotaci

Raise Dead
- pouze pro unholy

Pestilience zrušena > její efekty jsou zahrnuty v Blood Boil abilitě


Frost
- Death Coil zrušen - není jak se zbavovat runic poweru na delší vzdálenost
- Raise Dead zrušen

Unholy
- Necrotic Strike zrušen, místo toho se nyní používá Scourge Strike
- Unholy Frenzy zrušeno
- Pestilience zrušena > její efekty jsou zahrnuty v Blood Boil abilitě

Blood
- Raise Dead zrušen
- Pestilience zrušena > její efekty jsou zahrnuty v Blood Boil abilitě
- Rune strike zrušen > místo toho se používá Death Coil
- Heart strike zrušen > místo toho se používá Blood Boil (ano i na single target)

----------------------------------------------
Změny v rotaci
Army of the Dead
- mnohem, mnohem menší dmg, již se nevyplatí castit v combatu
- stále se vyplatí castit před pullem 6s+, jelikož runy se téměř zcela refreshnout do započení combatu
- již nemá cast bar, nedá se přerušit a dá se během jejího castu pohybovat

Anti-Magic Shell
- runic power generace je nerfnutá do základu
- v 5.4 bylo možno vygenerovat 400-500 runic power/cast
- nyní maximálně 100 , průměrný soak generuje okolo 10-15 runic power, ještě méně pokud máte na sobě absorb od healera

To je změna k lepšímu, jelikož nejsme závislí na soakování předem očekávané magic dmge, abychom se nám v encounteru dařilo po dmg stránce.
Teď je třeba o AMS smýšlet jako o defenzivním CD, namísto ofenzivního.


Soul Reaper
- extrémně silný nyní, scaluje se s mastery jak ve Frostu tak Unholy
- pod 35% je jeho používání nejvíc důležitá část rotace bez ohledu na spec

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Frost
- žádné ability již nebenefitují z diseasů na targetu
- nicméně stále chcete disease na targetu udržet pro dmg, kterou dělají
- v případě frostu to znamená, že Killing Machine proc na Frost Strike/Obliterate se posunul v prioritě nad refreshování diseasů

Frost jako takový se zpomalil, především kvůli zvýšení ceny FS (z 20 na 25 RP). To znamená, že v SoO gearu, budete zažívat větší downtime s tímto specem.

Co chcete je udělat z toho Vaši výhodu a to tak, že budete používat co nejvíce KM proců s Vaší primární abilitou (Frost Strike pro DWF, a Obliterate pro 2HF). Namísto zbavování se resourců co nejryhleji je to možné, chcete se snažit pošetřit si Váš primární resource (runy u 2HF, a RP u DWF) pro moment, kdy máte KM proc nebo pro situaci, kdy neutracení resourcu by vedlo k jeho plýtvání.

Například, pokud hrajete DWF, máte 50 RP a jste bez run. Normálně by to znamenalo, že je čas použít Frost Strike, ale v 6.0 pokud nemáte KM proc to není optimální.
Místo toho, jednoduše počkáte na refresh run a použijete kompletní cyklus, což Vás dostane na 76 RP. Můžete tudíž použít 2x Howling Blast navíc nebo 1x Obliterate aniž by jste dosáhli overcapu RP. Následně musíte utratit část RP, aby jste předešli jeho overcapu (>100) bez ohledu zda máte či nemáte KM proc. V tento moment se Vám Vaše trpělivost vyplatila, v případě KM proců máte k dispozici RP až na 4 v řadě, což je masivní boost dmge.
Stejný princip se dá aplikovat na 2HF, kde místo používání FS před capem RP, potřebujete použít Obliterate před capem run, jinak řečeno - šetření run na pro KM procs.

Důležité ovšem stále je neplýtvat Vaše resources a být schopni se soustředit to tak opravdu dělat před tím než si začnete lámat hlavu nad využíváním downtimu ve Váš prospěch. Pokud ovšem dokážete oboje, budete schopni hrát optimálně.


Unholy
- hraje se v podstatě stejně jako před patchem


Blood
- Rune Tap byl předělán na spell podobný Icebound Fortitude s charge mechanikou


---------------------------------------------------
Talenty
- některé talenty se změnily a roiling blood byl nahrazen jiným talentem


T1
- jediná možná volba je Plague Leech
- disease jsou příliš levné na udržení, takže Unholy Blight ani Plaguebearer neudělají markantní změnu
- nicméně 2 extra runy z PL každých 30s dělají rozdíl, zvlášť kvůli zvýšení downtimu

T2
- Anti-Magic Zone zůstává silným raid CD, měla by být zvolena za předpokladu, že pro ní je dostatečné využití
- tam kde není potřeba AMZ, je Purgatory skvělá alternativa
- Lichborne zůstává bez odůvodnění k jeho volbě, a to i s Leechem

T3
- Death's Advance by měl být výchozí volbou, za předpokladu, že raid nepotřebuje extra stun nebo slow


T5
- Death Pact již nepožaduje pro použití vyvolaného miniona, místo toho dáva absorb v hodnotě poloviny healu této ability
- spolu se změnami HP a hodnot healu, jde o buff
- Death Siphon a Conversion poskytují menší burst healingu spolu se záporným ovlivněním dps


T6
- Gorefiend's Grasp by měl být výchozí volbou, jelikož jsme jediní, kdo podobnou utilitu může poskytnout
- ve vzácných případech, kdy je potřeba extra mass stun/CC breaker, můžeme zvolit jiný z talentů


T4
Frost
DWF
- Runic Corruption a Runic Empowerment jsou v porovnání srovnatelné
- Blood Tap jasně převyšuje se 100% ziskem death runy, dá se macrovat na jinou abilitu, a dokonce se z něho dá dostat ještě větší hodnota pokud je použit pro návaznost Soul Reaperu na CD v execute fázi.
- zároveň je to perfektní talent pro reagovaní na downtime

2HF
- všechny talenty jsou srovnatelné
- RC má výhodu jakožto pasivní varianta
- BT je opět na tom nejlépe (ale ne o více než 50 dps) pokud je zahrán perfektně



Unholy
- BT je nejlepší volba s trochou micro-managmentu, jinak upřednostňujte RC před namacrovaným BT


Blood
- BT umožňuje šetření pro Death Strike dle potřeby, tím se stává prakticky jedinou možností pokud jste ochotni sledovat to
- jinak zůstaňte u RC

------------------------------------------------
Gear
Hodnoty statů se změnily. Budu ignorovat versatility a multistrike v tomto postu, jelikož ani jeden z těchto statů nebude získatelný před WoD, bez ohledu na to, že oba tyto staty jsou samozřejme pro DK skvělé. ¨
Hodnoty statů zde uvedeny jsou pro lvl 90 ~588ilvl gear.

Všechny secondary staty jsou velmi silné v porovnání se STR. To znamená, že je lepší gemovat čistě secondary staty, dokonce i do red socketů, za předpokladu, že měl red socket bonus alespoň 120 STR pro ne-žluté sockety před 6.0. I tak je to velmi malý rozdíl.

Frost
- 2HF chce stackovat haste na hranici cca 600, poté následuje crit > mastery prio
- DWF chce dodržet mastery > crit > haste


Unholy
- chce dodržet mastery > crit > haste.

Obrázek


---------------------------
Porovnání
Dokud zůstaneme na lvlu 90, jako optimální volba se jeví DWF. Které si udrželo podstatnou výhodu v AE a cleave encounterech, mělo by o trošku výkonostně předčít jak 2H Frost tak Unholy v SoO gearu.

Unholy je nicméně velmi velmi blízko, ~300dps za DWF a 2H Frost dalších ~200dps v závěsu na single target.

Všechny trinkety jsou srovnatelné s hodnotami v 5.4, alespoň do lvlu 91. Pak mají CD redukce a Aplify efekty z těchto MoP trinketů snížené hodnoty.

Věřím, že to je snad vše co je potřeba v 6.0 potřeba vědět jako DK.
Naposledy upravil(a) Quett dne 18 říj 2014, 06:59, celkem upraveno 2 x.
http://www.twitch.tv/embodyquett

"Shake with your right hand but hold a rock with your left."

Uživatelský avatar
Quett
Příspěvky: 84

Re: Death knight's guide 6.0

Příspěvek#2 » 16 říj 2014, 14:34

Ještě dodatek k uvedeným simcraftům, berte v potaz, že se jedná o simcraft data a nemusí odpovídat realitě.

Navíc dle interview Hazzikostase a Holinky s ConvertToRaid nejsou aktuální simcraft dps rankingy přesné.
Takže je berte s rezervou. To uvádím hlavně z důvodu uvedených simů v execute fázi.

viz. https://www.youtube.com/watch?v=Jw9SZtS3a_I&list=PL3DaGvbRdV-swxtUHNPS2-Ku2a2rUUVyU#t=2414
http://www.twitch.tv/embodyquett

"Shake with your right hand but hold a rock with your left."

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron

Přihlásit se  •  Registrovat