Monk Mistweaver guide - 6.2. (HFC) by Tereszia CZE - updated

Uživatelský avatar
Terezka
Příspěvky: 184

Monk Mistweaver guide - 6.2. (HFC) by Tereszia CZE - updated

Příspěvek#1 » 26 zář 2015, 02:20

Obrázek

1. Pro úvod
2. MW obecně
3. Změny ve WoD
4. Změny v 6.1
5. Změny v 6.2
6. Zkratky
7. Stat Priorita v 6.2
8. BiS list
9. Enchanty/Food/Flasky/Gemy
10. Talenty
11. Glyphy
12. "Rotace"
12.1 Priority
12.2 Single-target rotace
12.3 Aoe rotace
12.4 Extend Life
12.5 Fistweaving a vše kolem něj
13. Můj názor na MW
14. F.A.Q.
15. Linky
16. Update Log
17. Závěr


1. Pro úvod:

Vzhledem k inspiraci od Milana a tomu, že mě od začátku datadisku kontaktovalo překvapivě hodně monků jak z DT, tak x-realm, rozhodl jsem se ulehčit si trochu práci a dát dohromady co nejpřehlednější a nejsrozumitelnější guide pro casual i mythic raidery. Informace budu postupně dodávat, případně upravovat, a v dalších tierech guide aktualizovat podle aktuálních změn.

Je taky potřeba dodat, že vzhledem k "neoblíbenosti" MW je na zahrančiních webech k dostání co do theorycraftu poměrně dost málo informací, respektive hodně informací s poměrně dost malou hodnotou pro kohokoliv, kdo to myslí s WoW vážně, takže nejvíc se dá samostatně čerpat asi přímo z logů, případně z armory od lepších hráčů (/wink). Příklady se pokusim vypíchnout v dalších řádcích.

Jak asi většina z vás ví, HFC jsem zahájil v guildě Envy, která byla v BRF world 7., po neúspěšném tieru však došlo k rozpadnutí guildy ještě před killem Archimonda, a proto jsem se okamžitě vrátil zpět do domovské Embody, kde jsme zakončili na 46. příčce. V následujících řádcích se pokusím vám předat všechny zkušenosti, co jsem za uplynulý rok nastřádal během progressu i během farmy v obou výše zmíněných guildách.

2. MW obecně:

MW je dlouhodobě healer s největším raw HPS outputem, což z něj dělá primárně AoE raid healera. Typově je nejblíž restodruidovi, mechanicky je - stejně jako ostatní healeři - naprosto unikátní. Změny mechanik healování ve WoD nám pomohly co do využitelnosti přesně tak, jak bylo potřeba a MW je teď důležitou součástí healingu raidu, podobně jako v ToT.

Je potřeba si uvědomit, že jde o prakticky nejsvižnějšího healera, proto máte pořád co dělat a každá vteřina, kterou ztratíte se ve finále projeví na vaší úspěšnosti. Odpovědí na velké výkyvy v HPS vůči gearu je většinou počet vycastěných spellů, v čele s Upliftem.

3. Změny ve WoD:

Nebudu vypisovat všechny změny, co pro náš playstyle, nebo výkonnost neměly smysl (odstranění http://www.wowhead.com/spell=116095/disable), ale pokusím se vyjmenovat ty nejcitelnější ztráty a nejdůležitější boosty.

Odstranění http://www.wowhead.com/spell=147494/sum ... ing-sphere - Většina monků možná ani nezaznamenala, ale z mého pohledu tahle změna monkovi neprospěla a ubrala mu možnost "playmakingu".

Přidání http://www.wowhead.com/spell=115460/detonate-chi - Spell, jež má nahradit Healing Sphery, bohužel jeho funkčnost je téměř nulová, kontrolovatelnost počtu Spher z naší mastery minimální a ve většině případů slouží jako "Oh, shit!" button.

Přidání http://www.wowhead.com/spell=165397/jade-mists - Viz sekce Stat Priorita

Předělání http://www.wowhead.com/spell=116680/thunder-focus-tea - Dříve fungoval tak, že při spuštění a následném použití Upliftu nám obnovil trvání všech aktivních Renewing Mistů v raidu, teď nám po spuštění posílí další Renewing Mist o 2 charge (nepřeskočí jen na 3 targety, ale celkem na 5). Tato změna měla hned několik důvodů - hlavním z nich bylo přidání talentu Pool of Mists, který prakticky nahrazuje původní funkci TFT (a dává větší prostor pro kontrolu našich HoTek). Dalším důvodem je, že použitím můžeme zdvojnásobit efektivitu Surging Mistu (například pro záchranu tanka), aniž by to nějak vážně narušilo naší AoE heal rotaci.

Přidání http://www.wowhead.com/spell=154436/sta ... ited-crane - Naše nová stance, která nahradila zbytečnou Fierce Tiger stanci. Viz sekce Fistweaving

Přesunutí DMG abilit - Pod http://www.wowhead.com/spell=154436/sta ... ited-crane. Největší nevýhodou je nutnost přehazování stance pro možnost dělání DPS = menší atraktivita Fistweavingu.

Odstranění Snapshotu - Možná trochu nečekaně, ale tahle změna mimo prakticky všech DPSek zasáhla i MW. I kdyby k tomu nedošlo, předělání TFT by tuto mechaniku z našeho repertoáru odebralo tak či tak.

Odstranění http://www.wowhead.com/spell=115176/zen-meditation - Věčná škoda, není co dodat.

Se změnami souvisí také přidání několika "perků", které získáváme během levelování, jsou to
- http://www.wowhead.com/spell=157361/enhanced-roll: Zkracuje dobu přesouvání o 25%, a to jak u Rollu, tak u Chi Torpeda.
- http://www.wowhead.com/spell=157366/enh ... nscendence: Použití Transcendence je instantní, zároveň snižuje CD o 35 sec.
- http://www.wowhead.com/spell=157398/imp ... ewing-mist: Zvyšuje délku trvání Renewing Mistu o 2 sec.
- http://www.wowhead.com/spell=157401/imp ... ife-cocoon: Snižuje CD Life Cocoonu o 20 sec.

+ Spousta dalších, menších změn, co nestojí za zmíňku, případně je obsáhnu v ostatních sekcích.

4. Změny v 6.1:

http://www.wowhead.com/spell=115396/ascension - Místo zvýšení manapoolu o 20% zvedá spirit o 10%.

http://www.wowhead.com/spell=182078/chi-explosion - Healuje za 170% spellpoweru místo za 121.5% spellpoweru. Zároveň se dá zacastit během channelování Soothing Mistu a pokud se tak stane, healne i target na který channelujeme.

http://www.wowhead.com/spell=157590/bre ... he-serpent - Zesílen o 50%.

http://www.wowhead.com/spell=123986/chi-burst - Damage zvýšen o 51%.

http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo - Damage zvýšen o 150% a healing zvýšen o 41%.

http://www.wowhead.com/spell=124081/zen-sphere - Damage detonace zvýšen o 90%, healing detonace zvýšen o 70%, ale HoT efekt snížen o 39%.

Ale to nejdůležitější -

http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea už nevrací manu v podobě 4% za 1 stack http://www.wowhead.com/spell=123766/brewing-mana-tea, ale za jeden stack dostaneme 3*(náš unbuffed spirit).

Tyto změny logicky dost podstatně změní naší stat prioritu, především v kombinaci s nedávným plošným boostnutím hastu o 10%. Více v sekci 6.1. stat priorita.

5. Změny v 6.2:

K zásadním změnám u MW nedošlo, ani co se týče čísel, tudíž jako nejzásadnější změnu zmíním přidání 4setu, jež přidává do našeho repertoáru "pasivku" http://www.wowhead.com/spell=185158/extend-life. Fungování 4setu a všemu kolem něj věnuji v pozdější části guidy zvláštní odstavec, protože je to největší rozdíl v našem playstylu od BRF a pro správné pochopení a využívání je třeba věnovat více času.

6. Zkratky:

HPS = Healing Per Second
AoE = Area of Effect (plošně)
MW = Mistweaver (o'rly?)
TFT = Thunder Focus Tea
HoT = Healing over Time
GCD = Global Cooldown
SCK = Spinning Crane Kick
RJW = Rushing Jade Wind (90 lvl talent)
SoO = Siege of Orgrimmar (Mists of Pandaria raid)
ToT = Throne of Thunder (Mists of Pandaria raid)
BRF = Blackrock Foundry (další část prvního tieru ve WoD)
HFC = Hellfire Citadel (aktuální tier!)
Extend = Extend Life (4set)

7. Stat priorita v 6.2:

Stat priorita se mezi 6.1 a 6.2 změnila jen lehce -

Statický Spirit (do mana capu*, s RJW**): 1.84
Statický Spirit (do mana capu*, se SCK**): 1.75
Intellect (715 legendary): 1.60
Intellect (690 legendary): 1.59
Intellect: 1.57
Spellpower: 1.43
Multistrike (T18 HFC 4pc s Pool of Mists): 1.32
Haste (za mana capem*): 1.20
Multistrike (Pool of Mists): 1.10
Spirit procy (do mana capu*, s RJW**): 1.06
Spirit procy (do mana capu*, se SCK**): 1.01
Crit (do mana capu*, s RJW**): 0.99
Crit (do mana capu*, se SCK**): 0.98
Versatility (5 healerů): 0.92
Versatility (4 healeři): 0.90
Leech: 0.87
Crit (za mana cap*, s RJW**): 0.86
Crit (za mana cap*, se SCK**): 0.86
Avoidance (5 healerů): 0.81
Avoidance (4 healeři): 0.65
Mastery (100% sbírání): 0.63
Haste (do mana capu*, s RJW**): 0.61
Haste (do mana capu*, se SCK**): 0.60
Mastery (100% sbírání, T18 HFC 4pc s Pool of Mists): 0.45
Statický Spirit (za mana cap*, s RJW**): 0.37
Statický Spirit (za mana cap*, se SCK**): 0.35
Mastery (průměrné/typické sbírání v raidu): 0.34
Mastery (průměrné/typické sbírání v raidu, T18 HFC 4pc s Pool of Mists): 0.25
Spirit procy (za mana capem*, s RJW**): 0.21
Spirit procy (za mana capem*, se SCK**): 0.20
Speed: 0.04

Stará stat priorita -

Intellect (s 690 legendary ringem): 1.87
Intellect: 1.85
Spellpower: 1.68
Spirit (do mana capu*, s RJW**): 1.41
Haste (za mana capem*): 1.37
Spirit (do mana capu*, s SCK**): 1.34
Multistrike: 1.09
Crit (do mana capu*, s RJW**): 1.01
Crit (do mana capu*, se SCK**): 1.00
Versatility (4 healeři): 0.91
Crit (za mana capem*, s RJW**): 0.86
Crit (za mana capem*, s SCK**): 0.85
Mastery (v ideálních podmínkách = se 100% využitím healing spher): 0.63
Haste (do mana capu*, s RJW**): 0.57
Haste (do mana capu*, s SCK**): 0.55
Mastery (mimo ideální podmínky = průměrné využití healing spher): 0.34
Spirit (za mana capem*, s RJW**): 0.28
Spirit (za mana capem*, s SCK**): 0.27

* Definice mana capu: V kontextu předchozího odstavce znamená mít mana cap, že můžeme spamovat nejdražší healing spelly po celou dobu fightu bez toho, aby se nám povedlo se naprosto "vymanovat" (například kdyby se nám povedlo vypotřebovat všechnu manu i všechny Mana Tea přesně na konci fightu = naprosto ideální, vyloženě laboratorní podmínky).

** "RJW" znamená, že váš L90 talent je http://www.wowhead.com/spell=116847/rushing-jade-wind. "SCK" znamená, že používáte http://www.wowhead.com/spell=123904/inv ... hite-tiger, nebo http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo.

Zjednodušená verze:

Intellect (715 legendary): 1.60
Intellect (690 legendary): 1.59
Spellpower: 1.43
Spirit (do mana cap breakpointu, který by byl opravdu, opravdu vysoký, tudíž se nemusíme obávat jeho překročení): 1.84
Multistrike: 1.32
Crit (do mana cap breakpointu): 0.99
Versatility: 0.90
Crit (za mana cap breakpointem): 0.86
Haste: 0.61
Mastery: 0.34
Spirit (za mana cap breakpointem): 0.28

Co to pro nás znamená v praxi? Že nejdůležitější pro nás bude mít gear s co nejvyšším itemlevelem, na všech doplňcích mít spirit (a ideálně multistrike) a zbavit se opět co nejvíce mastery, ale překvapivě i hastu.

Za tuto sekci dlužím největší poděkování Geodewovi, pro zájemce o jeho dlouhodobou a skvělou práci uvádím link: http://www.mmo-champion.com/threads/160 ... st30896518 , po rozkliknutí lze dohledat všechny výpočty, které použil a detailní vysvětlení jednotlivých faktorů, které ovlivňují matematickou hodnotu statů. Pro Mythic raidery jednoznačně nutnost.

Obrázek

8. BiS list

Jak většina z vás ví, BiS znamená Best in Slot, tudíž nejlepší možný gear, jehož můžeme v aktuálním tieru dosáhnout.

Head - http://www.wowhead.com/item=124260/hood ... &bonus=567 - Set - Xhul'Horac
Neck - http://www.wowhead.com/item=124215/lock ... &bonus=567 - Mannoroth
Shoulder - http://www.wowhead.com/item=124273/mant ... &bonus=567 - Set - Xhul'Horac
Back - http://www.wowhead.com/item=124139/poly ... &bonus=567 - Kormrok
Chest - http://www.wowhead.com/item=124247/robe ... &bonus=567 - Mannoroth
Wrist - http://www.wowhead.com/item=124279/bloo ... &bonus=567 - Kilrogg
Hands - http://www.wowhead.com/item=124256/fist ... &bonus=567 - Set - Socrethar
Waist - http://www.wowhead.com/item=124276/wais ... &bonus=567 - Archimonde
Legs - http://www.wowhead.com/item=124268/legw ... &bonus=567 - Set - Gorefiend
Feet - http://www.wowhead.com/item=124252/jung ... &bonus=567 - Trash drop
Ring1 - http://www.wowhead.com/item=124194/ring ... &bonus=567 - Iskar
Ring2 - http://www.wowhead.com/item=124638/ethe ... &bonus=641 - Legendary quest chain
Trinket1 - http://www.wowhead.com/item=124232/intu ... &bonus=567 - Kilrogg
Trinket2 - http://www.wowhead.com/item=124234/unst ... &bonus=567 - Xhul'Horac
Weapon - http://www.wowhead.com/item=124372/gave ... &bonus=567 - Archimonde
Off-hand - http://www.wowhead.com/item=124205/gibb ... &bonus=567 - Gorefiend

Co se BiS listu týče, tak rozhodně není tak jednoznačný jako v 6.1. Důvodem je, že je částečně třeba přihlížet na itemlevely předmětů, částečně je třeba přihlížet na osobní potřeby.

Začněme například cloakem - dle stat priority můžeme vidět, že náš BiS cloak je http://www.wowhead.com/item=124139/poly ... &bonus=567, ovšem pokud nepotřebujeme extra spirit, je lepší volbou http://www.wowhead.com/item=124137/shaw ... &bonus=567.

Stejně tak náš offset je předmětem zvážení. Podle offsetu můžeme libovolně s částmi manipulovat, tudíž se nedá říct, zda je naším nejlepším offsetem head, nebo chesta, protože velký rozdíl bude hrát socket/warforge... Při zvažování co equipnout, nebo needovat je třeba řídit se výše zmíněnou stat prioritou pro aktuální tier.

Kapitolou sama pro sebe jsou jako obvykle trinkety. Ačkoliv http://www.wowhead.com/item=124234/unst ... &bonus=567 a http://www.wowhead.com/item=124232/intu ... &bonus=567 jsou jednoznačně favority na většinu fightů, během progressu nemůžeme spoléhat na to, že je budeme mít. Velice dobrou náhradou jsou tudíž dobře známé http://www.wowhead.com/item=113984/blac ... &bonus=567 a http://www.wowhead.com/item=113889/elem ... &bonus=567 z nichž obě vychází téměř ve všech situacích lépe, než jakákoliv jiná trinketa z HFC, respektive téměř jistě bude větším boostem pro ostatní healery, než pro vás, tudíž s klidem passujte. Naprosto zásadně nedoporučuji http://www.wowhead.com/item=124517/sacr ... &bonus=567, naprosto nezapadá do našeho playstylu a je pro nás v 99,9% situací HPS a effectivity loss.


9. Enchanty/Food/Flasky/Gemy:

Velice snadno vydedukovatelné dle stat priority - používáme vše na náš mainstat, tudíž multistrike.

Gemy:

http://www.wowhead.com/item=115806/multistrike-taladite (+35 multistrike)/ http://www.wowhead.com/item=115813/grea ... e-taladite (+50 multistrike)

Enchanty:

http://www.wowhead.com/item=110627/ench ... ultistrike (+40 multistrike)/ http://www.wowhead.com/item=110648/ench ... ultistrike (+75 multistrike)

http://www.wowhead.com/item=110634/ench ... ultistrike (+100 multistrike)/ http://www.wowhead.com/item=110655/ench ... ultistrike (+100 multistrike, +10% movement speed)

http://www.wowhead.com/item=110620/ench ... ultistrike (+35 multistrike)/ http://www.wowhead.com/item=110641/ench ... ultistrike (+50 multistrike)

http://www.wowhead.com/item=112165/ench ... -frostwolf (Občasný proc 500 multistriku na 5 sec.)

Food:

http://www.wowhead.com/item=118576/savage-feast - Po najedení dostaneme 100 multistrike. Problémem může být, že multistrike nemusí nutně být náš nejvyšší stat, tudíž dostaneme po najedení jiný sekundární stat. Řešením je sehnání vlastního jídla (http://www.wowhead.com/item=111453/calamari-crepes - 100 multistrike/ http://www.wowhead.com/item=122344/salty-squid-roll - 125 multistrike), případně sundání všeho gearu, co neposkytuje jako sekundární stat multistrike před najedením ze http://www.wowhead.com/item=118576/savage-feast.

Flasky:

http://www.wowhead.com/item=109147/drae ... lect-flask - +200 intellect/ http://www.wowhead.com/item=109155/grea ... lect-flask - +250 Intellect.

10. Talenty:

L15 - Optional, jedinou podmínkou je, že při použití http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo je nutno mít z pochopitelných důvodů http://www.wowhead.com/spell=115173/celerity (hned 3 stacky http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo + rychlejší dobíjení cooldownu).

L30 - Situational, ovšem v 99% případů volíme http://www.wowhead.com/spell=123986/chi-burst.

L45 - Optional, ačkoliv došlo ke změně http://www.wowhead.com/spell=115396/ascension, rozhodně ji nemůžu doporučit, statisticky je boost mana regenu menší, než při používání http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew či http://www.wowhead.com/spell=121817/power-strikes, tudíž postrádá smysl. Dále záleží primárně na vašem herním stylu, při používání http://www.wowhead.com/spell=121817/power-strikes máme o cca 7% vyšší generaci Chi, než při používání http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew, ale já osobně ve všech situacích volím http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew, především kvůli kontrole nad burst healingem při intenzivní raid DMG.

L60 - Optional, ve většině případů budeme používat http://www.wowhead.com/spell=119381/leg-sweep, ale volba záleží spíše na taktice raidu. Na Mannorothovi kvůli kontrolování impů vede http://www.wowhead.com/spell=116844/ring-of-peace, pokud máme dostatek stunů v raidu.

L75 - Optional, nikdy nepoužíváme http://www.wowhead.com/spell=122280/healing-elixirs, ale http://www.wowhead.com/spell=122783/diffuse-magic či http://www.wowhead.com/spell=122278/dampen-harm volíme podle toho jaký druh DMG převažuje na konkrétním fightu, případně jaká mechanika nám je přidělena. HFC můžeme hrát kompletně s http://www.wowhead.com/spell=122783/diffuse-magic a neuděláme chybu.

L90 - Můžeme používat všechny talenty, ačkoliv http://www.wowhead.com/spell=123904/inv ... hite-tiger je plně využitelným talentem pouze na Mythic Archimondovi. S itemlevelem aktuálním pro HFC (cca 715+) už http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo nehrajeme, tudíž volbou zůstává http://www.wowhead.com/spell=116847/rushing-jade-wind.

L100 - Ačkoliv ostatní dva talenty vypadají na papíře zajímavě, při klasickém healování je jedinou správnou volbou http://www.wowhead.com/spell=173841/pool-of-mists. http://www.wowhead.com/spell=157535/bre ... he-serpent je nepraktický na používání (fixace k soše) a healing output nestojí za reč. http://www.wowhead.com/spell=157675/chi-explosion je zajímavou variantou při fistweavování (viz sekce Fistweaving), ačkoliv jeho plný potenciál můžeme použít momentálně jen na několika fightech (The Butcher, Gruul, možná Flamebender případně Kromog).

Obrázek

11. Glyphy:

Narozdíl od většiny ostatních class, MW má momentálně jen jeden "must have" glyph a to http://www.wowhead.com/item=85696/glyph ... ewing-mist, který zvyšuje vzdálenost přeskakování Renewing Mistů o 20 yardů. K nedocenitelnosti tohoto glyphu není třeba nic dodávat.

Co se ostatní glyphů týče, jsou silně optional, za zmíňku určitě stojí

- http://www.wowhead.com/item=87899/glyph-of-detox: Healne target, co dispellneme o 4% jeho HP. Využitelnost sice není nijak ohromující, ale na většině fightů, kde je nutno dispellovat není důvod tenhle glyph nemít a nepřidat trochu healingu "zdarma".

- http://www.wowhead.com/spell=123391/gly ... h-of-death: Touch of Death nestojí Chi, ale jeho cooldown je místo 1,5 min celkem 3 min. Opět dlouhodobě existující glyph, ale WoD mu dalo druhou mízu. Zaprvé už nemusíme čekat na přesný počet HP na použití Touche, ale stačí, aby měl target pod 10%, což nám dává spoustu prostoru ho použít v execute fázi (ideální na DPS check fightech), nebo na dorážení addů (Archimonde - Doomfire/Source, Tyrantka - Všechno, Gorefiend - MVP doražení někoho iluze/kostry/essence...).

- http://www.wowhead.com/spell=159536/gly ... thing-mist: Po channelování Soothing Mistu dostaneme 60% speed bonus na takovou dobu, jakou jsme channelovali Soothing Mist. Vzhledem k tomu, že Soothing Mist je náš filler, uptime buffu je celkem vysoký. V kombinaci s Rollem nám samozřejmě dává ohromnou mobilitu, která se může hodit kdykoliv.

- http://www.wowhead.com/item=85699/glyph-of-surging-mist: Ve Spirited Crane stanci nemusíme vybírat target na healování Surging Mistem, protože se automaticky vycastí na target s nejmíň HP v okolí 40 yardů. Viz sekce Fistweaving.

- http://www.wowhead.com/item=87901/glyph-of-detoxing: Máme 2 charge dispellu, ale jeho recharge je podstatně delší. Dá se využít na fightech jako je například Hellfire High Council (pokud máme na starosti dispellování debuffů).

- http://www.wowhead.com/spell=146953/gly ... us-spheres: Pokud spadneme pod 25% HP, spawneme vedle sebe healing spheru. Tento efekt může nastat jen jednou za 30 sekund. Pokud máme volný glyph slot, můžeme použít pro naprosto miniaturní boost healingu a survavibility.

Volba zbylých dvou glyphů (mimo Renewing Mistu) záleží spíš na playstylu, jsou ale i glyphy, co by MW rozhodně používat NEMĚL

- http://www.wowhead.com/spell=123763/glyph-of-mana-tea: Mana Tea pijeme instantně po dvou stacích, ale máme na něj 10 sec cooldown. Dříve hodně používaný glyph, pouze ale z důvodu, že pití Mana Tea bez něj trvalo dvojnásobek času, než teď, udělejte mi radost a tenhle glyph nechte PvP hráčům.

+ Všechny ostatní glyphy, co se dají považovat za vyhozený glyphslot (PvP glyphy, glyphy primárně na expení...).

Obrázek

12. "Rotace":

I když tenhle výraz u healera asi není uplně na místě, nenapadá mě, jak ho nahradit, takže se ho budu držet.

12.1 Priority:

MW se pro maximalizaci efektivity healingu musí držet několika priorit, kterých by měl dbát za všech okolností, kromě momentu, kdy by jeho global cooldown mohl zachránit jinou osobu v raidu.

- VŽDY mějte správně položenou http://www.wowhead.com/spell=115313/sum ... ent-statue.

- Nikdy nezahodit Chi. I když se tahle poučka může zdát jako samozřejmost, občas nastane situace, kdy není uplně nejjednodušší managovat Chi. Je ale potřeba si uvědomit, že z Chi pramení celá naše regenerace many, tudíž je lepší použít Chi navíc do evidentního overhealu (http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift, co od oka nahealuje minimum/ http://www.wowhead.com/spell=124682/enveloping-mist na skoro full tanka), než si Chi zbytečně držet, nebo v horším případě nechat Chi navíc propadnout. Můj pracovní název pro aktivitu využívání "excess chi" je Chiflow. Jak už název naznačuje, jde o plynulost používání spellů i v momentech, kdy není tolik healingu potřeba, ale zároveň nám dovoluje se připravit na horší situace v pozdějších částech fightu.

- Používat http://www.wowhead.com/spell=115072/expel-harm na cooldown. Další na seznamu priorit, co slouží především našemu manaregenu a Chi generaci. Je jednou z příčin, proč můžeme dojít do situace, kdy jsme nuceni Chi využít do overhealu čistě jen kvůli produkci dostatku Chi. Zároveň nám taky umožňuje si vybudovat zásobu Chi před fází, kdy musíme využít co nejvíckrát http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift za sebou.

- Držet http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew na cooldownu. Tohle striktní priorita je, protože každou vteřinu, co nám stojí Chi Brew na CD přicházíme o potenciální generaci Chi. http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew by se měl samozřejmě využívat opět v momentech, kdy ho okamžitě otočíme do http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift, ale pokud máme delší dobu 2 charge, je to chyba, protože nám stojí generace http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea do horších situací.

- Držet http://www.wowhead.com/spell=115151/renewing-mist na cooldownu. Tohle by mělo po přečtení předchozích odstavců dojít všem, ale opět jde o generaci Chi, opět jde o to, abysme neměli NIKDY 3 charge najednou a opět může způsobit excess Chi. Nemluvě o tom, že je lepší mít hotku na raidu a spell na cooldownu, než se koukat na 3 charge spellu a čekat na moment, kdy budu spamovat http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift.

Obrázek

12.2 Single-target rotace:

Sama o sobě není nijak složitá, většinu času jedinou věc, kterou můžeme dělat pro healování single targetu (většinou tanka, stejně se chováme např. soakerů ohňů na Archimondovi...) je

- Začít na něj channelovat http://www.wowhead.com/spell=115175/soothing-mist
- http://www.wowhead.com/spell=116694/surging-mist (dokud nemáme 3 Chi)
- http://www.wowhead.com/spell=124682/enveloping-mist
- Proces opakovat, dokud target už dál healing nepotřebuje.

Je třeba zmíňit, že i u single-target rotace je třeba dbát na priority, ovšem někdy si nemůžeme dovolit channelování http://www.wowhead.com/spell=115175/soothing-mist stopovat, tudíž je třeba se před switchnutím na single připravit. Tzn. použít http://www.wowhead.com/spell=115072/expel-harm a využít alespoň 2 stacky http://www.wowhead.com/spell=115151/renewing-mist. To nám ve většině případů dovolí rovnou při začátku channelování Soothing Mistu použít http://www.wowhead.com/spell=124682/enveloping-mist (3 Chi přesně) i bez použití http://www.wowhead.com/spell=116694/surging-mist. Další věcí je, že při channelování Soothing Mistu můžeme použít jak http://www.wowhead.com/spell=116680/thunder-focus-tea (aby další Surging Mist měl dvojnásobnou efektivitu), tak http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew (aby nedošlo k držení dvou stacků, případně na rychlou generaci Chi na http://www.wowhead.com/spell=124682/enveloping-mist). Poslední důležitou věcí je, že už nedochází k přepisování Enveloping Mistu při jeho znovupoužití, tudíž můžeme zacastit další Enveloping Mist už v momentě, kdy Enveloping Mist na targetu má duration přes 1s (dojde k jeho prodloužení na max 7,99 sekund), tudíž můžeme zabránit ztrátě Chi, aniž by byla ztracena jakákoliv duration HoTky.

Co se single-target rotace týče, samozřejmě do ní spadá i náš jediný cooldown http://www.wowhead.com/spell=116849/life-cocoon. Co do jeho používání, máme samozřejmě spoustu možností, a téměř nikdy se nedá říct, jestli jsme situaci vyřešili správně, nebo ne. Primárně - stejně jako všechny ostatní healerské cooldowny - by měl sloužit jako záchrana pro tanka. Na druhou stranu bohužel v tomto ohledu za všemi ostatními cooldowny zaostává. V praxi záleží vše na úvaze a na citu pro hru - pokud víte, že jeho použití zachrání člověka, co cooldownujete, tak ho použijte.

12.3 AoE rotace:

Základním spellem pro masivní AoE healing je u MW http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift. Jeho funkčnost je závislá na http://www.wowhead.com/spell=115151/renewing-mist, a to tak, že Uplift healne při použití všechny targety, co v době docastění mají Renewing Mist. Z toho logicky plyne, že před jakoukoliv heavy AoE fází chceme mít na raidu maximální počet Renewing Mistů s co největší duration (= musíme sledovat timery a co se kolem nás děje, abysme dokázali vypočítat kdy začít spamovat všechny charge Renewing Mistu, co u sebe máme). Uplift ale samozřejmě není naší jedinou abilitou, mezi další patří především

- http://www.wowhead.com/spell=123986/chi-burst: Velice důležitá abilita, kterou se většinu času snažíme držet na CD, ale nepoužíváme jí v momentech, kdy raid nedostává AoE dmg, protože pro nás negeneruje Chi, ani Mana Tea. Základem správného používání Chi Burstu je pozicování. Prakticky vždy se snažíme Chi Burstem trefit melee grupu a tanky, jeho range by však měla dostačovat i na healnutí co největšího počtu ranged DPS.

- http://www.wowhead.com/spell=115008/chi-torpedo: Ačkoliv tento spell je (jak už bylo zmíněno) spíše filler pro momenty, kdy nemáme dostatek Chi na Uplift, případně další AoE heal ability, nebo není nutno healovat tanky, stále platí pravidlo "nemít full charge" a pro maximalizaci vašeho HPS se vyplatí držet minimálně jeden charge na CD. Je zároveň perfektním spellem při přesouvání raidu a jeho největší výhodou je absence manacostu. Pro jistotu znovu opakuji, že volit Torpedo jako svůj talent v HFC gearu je chyba.

- http://www.wowhead.com/spell=116847/rushing-jade-wind: Podstatně komplikovanější spell na používání než kdykoliv jindy od jeho přidání do hry. Jeho ohromná manacost (20k) je vyvážená silným burst healingem po dobu jeho trvání a generací jednoho Chi. Výborně se scaluje s itemlevelem a hastem, skvěle funguje při momentech, kdy je raid na stacku. Narozdíl od Highmaulu ho v BRF a samozřejmě i HFC používáme na prakticky všech encounterech. Je ale potřeba pečlivě zvážit, kdy ho použít, protože nás může velice rychle vymanovat. V zásadě ho používáme jen v momentě, kdy máme kolem sebe alespoň 5-6 targetů a naprosto minimální část půjde do overhealu. Pokoušíme se ho také předcástit před AoE do raidu, abysme měli volné ruce (global) na spamování upliftů po dobu jeho trvání.

- http://www.wowhead.com/spell=115460/detonate-chi: Jak už bylo řečeno, víceméně zbytečná abilita bez zvláštního účinku, ale v situacích, kdy máme na zemi hodně Healing Spher a raid potřebuje nutně dohealovat, můžeme se pokusit ho použít.

- http://www.wowhead.com/spell=101546/spinning-crane-kick: Slabší bratr http://www.wowhead.com/spell=116847/rushing-jade-wind, v krizových situacích, kdy není co zmáčknout a není ani Chi, ani možnost jak ho rychle generovat, můžeme použít jako filler SCK. Pokud ale hrajeme dostatečně správně a umíme plánovat dopředu, nikdy nejsme nuceni ho použít.

Při AoE rotaci není tak komplikované dodržovat výše zmíněné priority/zásady, protože se stejně většinu času snažíme co nejrychleji nagenerovat co nejvíce Chi a použít je na http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift. Na druhou stranu musíme myslet na manu a hospodaření s ní, zvláště díky http://www.wowhead.com/spell=116847/rushing-jade-wind. Vzhledem k tomu, že Chi je náš hlavní resource při obou rotacích, logicky je pro nás přechod mezi Single-target a AoE rotací pomalejší a je potřeba plánovat dopředu, a to jak generaci Chi, tak generaci http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea. To, že je MW primárně AoE healer neznamená, že Single-target healing není důležitou součástí našeho healingu, a pro dobré zvládnutí healingu je potřeba se umět dobře přizpůsobovat všem situacím, co můžou nastat. Důležitým faktem také je, že nejsnadnějším a nejvýhodnějším Chi generátorem v momentě, kdy nám chybí 1 Chi do http://www.wowhead.com/spell=116670/uplift je rychlý http://www.wowhead.com/spell=116694/surging-mist bez overhealu.

Raid heal cooldown pro MW je http://www.wowhead.com/spell=115310/revival, momentálně opět vynikající CD, co dostává svému jménu a dokáže raid skutečně "oživit", zároveň ale, jako vždy jindy, působí zrádně. Jeho použití je vázáno na rychlou reakci monka a přesné načasování, pro něž - zase jednou - musíte mít cit. Ve většině případů bude váš CD přidělen na určitou fázi, která je potřeba přecooldownovat, přičemž jeho maximální efekt dosáhnete tak, že zatnete zuby a necháte raid spadnout co nejníž to jde. Vysvětlovat pak vašemu oficírovi, proč jste to tlačítko nezmáčkli je k nezaplacení.

Obrázek

12.4 Extend Life:

Pro začátek je třeba si vysvětlit co vlastně http://www.wowhead.com/spell=185158/extend-life je a jak funguje.

Při aplikaci http://www.wowhead.com/spell=115151/renewing-mist se nám zároveň na target aplikuje i buff Extend Life, což má hned několik výhod

1. Target dostane menší amount direct healingu. (2set)
2. Healing na daný target z našich spellů je zvýšen o 15% po dobu trvání (2set)
3. Polovina healingu z našeho upliftu (včetně overhealingu) se transferuje na target, co má na sobě Extend Life buff. (4set)

Ačkoliv všechny výše zmíněné buffy jsou k nezaplacení, naprosto nejdůležitější část našeho setu je právě jeho 4 piece.

Obrázek

Můžeme vidět, že v extrémním případě při správném používání může EL dělat kolem 25-30% našeho celkového healingu, takže rozhodně stojí za to podívat se na pár faktů kolem jeho používání.

Na kom primárně EL držet?

Z logiky věci plyne, že je pro nás naprosto nejvýhodnější držet ho na targetech, které potřebují dlouhodobě healing. Vždy se tudíž snažíme držet 1 stack EL na tankovi, co právě tankuje, na Tyrantce zase na targetu, co má na sobě http://www.wowhead.com/spell=180166/touch-of-harm, atd.

Používat RNW na cooldown, nebo počkat na více stacků a potom je naházet?

Opět z logiky funkce EL je pro nás výhodnější mít co nejvíc EL v raidu, protože to znamená více RNW, to znamená větší efektivitu Upliftu a to výsledku znamená větší healing output z EL. Na druhou stranu to nijak nenarušuje náš playstyle, protože mít co nejvíce RNW na lidech se snažíme před AoE do raidu tak či tak.

Dělí se healing Upliftů mezi targety co mají Extend Life?

Ne, všechny targety s EL dostanou healing za polovinu z našeho celkového healingu Upliftu, nehledě na to na kolika lidech EL máme.

Dá se Extend Life nějak abusovat/clipovat?

Ano, pokud během castu Upliftu spamujeme Renewing Mist na další target, tak se nám healing z momentálního Upliftu aplikuje i na target co dostal EL buff až po jeho docastění. Tento prvek je velice důležitou součástí našeho healingu a dává nám obrovský prostor pro playmaking, protože s trochou předpovídání dokážeme využívat Uplift jako okamžitý single target heal za full HP na člověka, co právě dostal dmg.

12.5 Fistweaving a vše kolem něj:

Původně jsem měl tuto část v plánu vynechat, protože využití Fistweavingu je momentálně téměř na bodu mrazu, ale nakonec - když už, tak už. Pro začátek je třeba vysvětlit pojem Fistweaving - jde o způsob healování během dělání DMGe. K tomu nám slouží druhá (nově přidaná) http://www.wowhead.com/spell=154436/sta ... ited-crane, v níž se nám zpřístupní hned několik DPS abilit. Je třeba Blizzardu zatleskat, že se konečně povedlo HPS output během dělání DPS vyvážit zhruba 50/50, ale v praxi se ani tak nepovedlo dostat Fistweaving na úroveň priestovského Atonementu z dob SoO. Jistá možnost dělání DMGe se monkovi nabízí v pár momentech během jednotlivých fightů, většinu času to je fáze, při níž raid DMG nedostává, protože v opačném případě je healing z Fistweavingu nedostačující. Tudíž nám zbývá opener (úvodních pár vteřin bosse/burst), kdy můžeme slušně přispět k celoraidovému DPS, než se přepneme zpátky do http://www.wowhead.com/spell=115070/sta ... se-serpent, nebo fáze, kdy není třeba healovat (na Mythicu prakticky nikde). Na druhou stranu je Fistweaving poměrně hodně výhodný co do many, tudíž na začátku fightu může posloužit pro vytvoření http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea poolu na intenzivnější fáze.

Jedinou vyjímkou je Archimonde Mythic, kde pro plné využití potenciálu naší classy musíme fistweavovat prakticky celou první fázi (především pomáhat s Doomfiry), healingu se věnujeme jen ve druhé fázi (intenzivní dmg do raidu způsobená Wrought/Focused chaosy + nutnost healovat soakera Doomfiru) a v poslední fázi opět trávíme naprostou většinu času fistweavováním s vyjímkou přepnutí zpět do Wise Serpent stance před padáním infernálů.

Pokud chceme plnohodnotně fistweavovat, je tomu třeba přizpůsobit i volbu talentů. O rozdílnosti obou buildů níže

Max DPS fistweave:

Fistweaving zahrnuje poměrně jednoduchou rotaci, kterou ale stejně většina MW nezvládá využívat plnohodnotně. Mělo by to vypadat asi nějak takhle

- Začínáme ve http://www.wowhead.com/spell=154436/sta ... ited-crane

- http://www.wowhead.com/spell=115072/expel-harm či http://www.wowhead.com/spell=115151/renewing-mist na CD, pro připravení Chi poolu na pull

- 1-2 sec před pullem prepot (http://www.wowhead.com/item=109218/drae ... ect-potion)

- http://www.wowhead.com/spell=123904/inv ... hite-tiger

- http://www.wowhead.com/spell=100787/tiger-palm (kvůli nahození 30% armor penetrace buffu - http://www.wowhead.com/spell=125359/tiger-power)

- http://www.wowhead.com/spell=100784/blackout-kick (kvůli nahození 20% critical strike buffu - http://www.wowhead.com/spell=127722/cranes-zeal)

- Spam http://www.wowhead.com/spell=107428/rising-sun-kick za všechno Chi co máme, z openeru nám zbyde 1 Chi, tudíž ideálním řešením je dát 1 http://www.wowhead.com/spell=100780/jab, použít Rising Sun kick, během GCD vypít oba http://www.wowhead.com/spell=115399/chi-brew (pokud používáme http://www.wowhead.com/spell=121817/power-strikes, stackujeme Chi Jabem), spamovat dál Rising Sun Kick

- Pokud nemáme Chi a máme víc než jeden charge http://www.wowhead.com/spell=107428/rising-sun-kick (díky procu http://www.wowhead.com/spell=165397/jade-mists), použijeme http://www.wowhead.com/spell=117952/cra ... -lightning na získání 4 Chi, abysme vyspamovali co nejvíc Rising Sun Kicků, než znovu musíme refreshovat Tiger Palmem a Blackout Kickem buffy

- Celou dobu držíme buffy http://www.wowhead.com/spell=127722/cranes-zeal a http://www.wowhead.com/spell=125359/tiger-power na 100% uptime, nejprve refreshujeme Blackout Kickem, protože je pouze na 20 sec, zatímco Tiger Palm buff se refreshuje až do 25 sec

- Snažíme se vyspamovat všechny charge http://www.wowhead.com/spell=107428/rising-sun-kick

- Pokud nemáme charge http://www.wowhead.com/spell=107428/rising-sun-kick, Chi generujeme jen Jabem (Crackling Jade Lightning stojí moc many a musíme zastavovat naše DPS kvůli dopíjení stacků http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea), a používáme ho na Blackout Kick. Pokud máme kolem 70% HP, místo Jabu použijeme Expel Harm, protože dá větší DMG a dostaneme levnější Chi.

- S rostoucím gearem zjišťujeme, že pro udržení http://www.wowhead.com/spell=107428/rising-sun-kick na CD je třeba mnohem více využívat http://www.wowhead.com/spell=117952/cra ... -lightning pro rychlou generaci Chi, přičemž občasně musíme vynechat free cast Surging Mistu pro maximalizaci DPS.

NIKDY nesmíme při Fistweavování zapomenout mít vyndanou sochu (http://www.wowhead.com/spell=115313/sum ... ent-statue), což by se nám samozřejmě nemělo stát ani při normálním healování.

AoE se nijak nevěnujeme, jedinou vyjímkou je použití http://www.wowhead.com/spell=123986/chi-burst, používání http://www.wowhead.com/spell=101546/spinning-crane-kick je ztráta i DPS i HPS.

http://www.wowhead.com/spell=154436/sta ... ited-crane zároveň Fistweaverovi poskytuje pasivku, která mu umožňuje za každé utracené Chi ve Spirited Crane stanci získat 1 stack http://www.wowhead.com/spell=122107/vital-mists (Redukce manacostu a cast timu příštího Surging Mistu o 20%). Ta se stackuje až do 5 stacků, kdy je další http://www.wowhead.com/spell=116694/surging-mist zadarmo a instantně. Doporučuji pro jeho využití mít při Fistweavingu výše zmíněný http://www.wowhead.com/item=85699/glyph-of-surging-mist.

Dobrou zprávou je, že Fistweaving je mana efficient (výhodný na manu), pokud do rotace nezařazujeme Crackling Jade Lightning pro získání Chi. Občasně tedy Fistweaving může posloužit v začátcích fightu jako mechanika na vystavění mana (čti http://www.wowhead.com/spell=115294/mana-tea) poolu pro pozdější fáze.

NEAKTUÁLNÍ Max HPS fistweave (= fistweaving po celou dobu trvání fightu, bez změny stance) NEAKTUÁLNÍ

Jak už zmíněno výše, při fistweavování v pravém slova smyslu nemáme možnost změnit stanci a jen tak se vrátit k normálnímu healování, čímž se vracíme k praktičnosti fistweavingu jako celku. Bossů, na kterých si můžeme dovolit efektivně fistweavovat je v momentálním tieru jen pár, pokud budeme počítat i Highmaul, za zmíňku stojí v podstatě jen The Butcher a Gruul, případně Flamebender Ka'graz. Hlavním rozdílem je, že základem fistweavingu je talent http://www.wowhead.com/spell=157675/chi-explosion, který nám nahrazuje v rotaci http://www.wowhead.com/spell=100784/blackout-kick a je naší hlavní healovací abilitou, ale logicky s ním přicházíme o talent http://www.wowhead.com/spell=173841/pool-of-mists.

V praxi stejně tak nahrazujeme http://www.wowhead.com/spell=100784/blackout-kick pomocí http://www.wowhead.com/spell=157675/chi-explosion v rotaci uvedené v Max DPS fistweave. Většinu času také používáme místo RJW http://www.wowhead.com/spell=123904/inv ... hite-tiger, protože RJW ve Spirited Crane stanci neposkytuje healing, tudíž je pro nás vyhozeným talentem.

Je třeba si uvědomit, že fistweavující Mistweaver se chová spíše jako DPS, tudíž se pokoušíme mít maximální uptime na bossovi, nevyhodit ani jeden global, což se nám v klidnějších fázích, kdy nejde DMG do raidu ve http://www.wowhead.com/spell=115070/sta ... se-serpent stát může, aniž by to nijak negativně narušilo naší výkonnost. Naším úkolem je držet co největší uptime buffů a následně co největší spam http://www.wowhead.com/spell=157675/chi-explosion. Stále je však nutno sledovat raid framy a v případě potřeby použít http://www.wowhead.com/spell=116849/life-cocoon, případně http://www.wowhead.com/spell=115310/revival.

Posledním doplňkem, co mne v tuto chvíli napadá je, že při fistweavování je efektivnějším talentem http://www.wowhead.com/spell=121817/power-strikes, protože lehce zvýšená generace Chi se nám hodí a nejsme nuceni se věnovat přípravě na později, protože naše rotace zůstává víceméně neměnná.

13. Můj názor na MW:

Domnívám se, že jako autor guidy bych měl taky čtenáře seznámit se svým názorem na fungování Mistweavera v momentální podobě, ale rád bych zahrnul i několik dalších věcí, jako například budoucnost Mistweaverů v aktuálním a budoucím datadisku.

Co se obecného balancování MW týče, můj osobní dojem je, že vývojáři hry tak uplně nevědí jak s námi naložit. Je jednoznačně faktem, že co do změn mechanik jsme si za předchozí datadisk prošli suverénně největším počtem změn, alespoň co se heal speců týče. Částečnou příčinou je, že Monk je pořád ještě relativně mladou classou, částečnou příčinou je, že složitost a provázanost našich mechanik dělá prakticky jakoukoliv menší změnu v důsledku mnohem větší, než bylo zamýšleno (lze pozorovat velkou podobnost se Shadow Priestem). Nezbývá, než doufat a věřit, že nás Blizzard překvapí stejně příjemně, jako na začátku WoD a nenechá svoje nejmladší dítě spadnout na stejnou úroveň, jako v konci MoP.

Velkým neduhem MW obecně je klesající výkonnost v pozdějších fázích datadisku. Pro Legion proto můžeme očekávat, že minimálně první tier pro nás bude opět rájem, pokud nedojde k dalšímu rapidnímu narušení našich momentálních mechanik. Pro HFC vyřešil Blizzard celou situaci šalamounsky a naservíroval nám 4set, který tvoří 20-30% našeho HPS, což bylo přesně to, co by nám za normálních okolností chybělo na dosažení efektivity ostatních healerů.

14. F.A.Q.:

Otázka: Mám monka expit s 2x1h, nebo 2h?
Odpověď: Je to jedno, i když 2x1h vychází díky enchantům na zbraních přece jen o trochu líp.

Otázka: Vyplatí se více použít Revival ve Wise Serpent stanci, nebo ve Spirited Crane stanci?
Odpověď: Ve finálním důsledku zase tak velký rozdíl není, 20% bonus do Healingu, jež nám poskytuje Wise Serpent celkem dobře nahrazuje zvýšený crit ve Spirited Crane stanci. Revival musíme použít, když ho musíme použít, nehledě na stanci, takže hlubší teoretická kalkulace v tomto ohledu je celkem zbytečná.

Otázka: ...
Odpověď: ...

15. Linky:

https://www.warcraftlogs.com

Warcraftlogs.com jsou obecně užitečná stránka, nejen pro Mistweavery.

http://eu.battle.net/wow/en/character/d ... zia/simple

Moje armory.

http://www.wowprogress.com/character/eu ... l/Tereszia

Můj wowprogress.

http://www.mmo-champion.com/threads/160 ... st30896518

Ještě jednou odkaz na úžasnou Geodewovu práci.

Můj stream.

http://www.twitch.tv/angeliuspm

Moje facebook page.

http://www.facebook.com/Tereszia

16. Update log:

10.1.2015 - Stylistická úprava textu, update sekce Změny, přidání sekce Enchanty/Food/Flasky/Gemy.
12.1.2015 - Přeloženo do ENG, překlad není perfektní a budou další úpravy, ovšem podle odezvy čtenářů bylo potřeba vydat ho co nejdřív.
30.1.2015 - Stylistická úprava textu, přidání sekce Změny v 6.1. a Stat Priorita v 6.1., lehká úprava faktických nepřesností.
30-31.3.2015 - Aktualizace guidy pro BRF, stylistická úprava, přidání sekce BiS list, úprava obrázků, přidání indexu.
1.4.2015 - Přidány WoWhead odkazy pro větší přehlednost.
3.4.2015 - Přidána sekce Můj názor na MW.
26.9.2015 - Masivní update pro HFC.
27.9.2015 - Extend Life sekce přidána.

17. Závěr:

Děkuji za přečtení guidy a doufám, že vám přinesla, co jste hledali. Pokud ne, neváhejte se zeptat (ideálně přímo tady v komentářích, ať vaše otázka může odpovědět i ostatním). Pokud si všimnete faktických, případně stylistických chyb v textu, neváhejte na ně taktéž upozornit v komentářích. Její cíl je především pomoct všem Mistweaverům, ale snad pomůže i raidleaderům, co se konečně dozví, jak tahle skvělá classa funguje, a přestanou mít předsudky vzniknuvší v poslední expanzi. Pro osobní konzultace mne můžete zastihnout ve hře, obyčejně na Drak'Thulu pod nickem Tereszia, případně na Kazzaku pod nickem Tereshia, či v extrémně naléhavých případech na realid Angelius#2917.

Obrázek

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron

Přihlásit se  •  Registrovat